    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 18 Apr 2014 02:32:04 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Benzyna po 2 złote a gaz po złotówce.
    From: k...@g...com

    W dniu piątek, 18 kwietnia 2014 10:41:53 UTC+2 użytkownik ZZZ napisał:
    > Użytkownik "miszmasz" <m...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale są też i tacy, którzy dla "pełnej michy" sprzedadzą się każdemu.
    >
    > Może wątkotwórca do nich należy i byłoby mu lepiej.
    >

    > Generalnie najwięcej narzekania jest nie wtedy kiedy jest rzeczywiście źle
    >
    > (wide czasy II WŚ czy czasy "socjalizmu" w Polsce - wtedy raczej ludzie
    >
    > mobilizują własną zaradność żeby sobie z tym złem radzić).
    >
    > Najwięcej narzekania jest kiedy jest lepiej/dobrze i poprawia się....
    >
    > no ale nie tak dobrze jak chciałoby się (zawsze trawa jest bardziej soczysta
    >
    > po drugiej stronie miedzy).

> [...]

    Za dwa razy większą emeryturę od Rosji by się okazało że w Polsce nigdy Polaków nie
    było. Poza tym Rosja, nie mylić z ZSRR, nigdy nic złego Polsce i Polakom nie zrobiła.
    Wręcz przeciwnie. Pod Rosyjskim zaborem Polska się rozwijała. Car i Król Polski
    zniósł niewolnictwo i kazał nadać wszystkim nazwiska. I jeszcze reformę rolną zrobił.