  • Data: 2018-11-19 15:47:56
    Temat: Re: Bezpieczeństwo danych
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-18 o 22:21, Bolko pisze:

    > zainspirowany Twoim postem wklepałem w googla i
    >
    > https://www.qnap.com/pl-pl/how-to/tutorial/article/j
    ak-wprowadzi%C4%87-kontrol%C4%99-wersji-plik%C3%B3w-
    w-folderze-qsync-tak%C4%85-jak-w-us%C5%82udze-dropbo
    x/

    > i okazuje się że qnap ma taką opcje. Ale albo źle widze albo czegoś
    > nie mam włączonego bo nie mogę u siebie znaleść takiej opcji

    Masz zainstalowaną aplikację Qsync Central w tym QNAP-ie?
    Bo to chyba jest wymagane do uruchomienia kontroli wersji, ale ani to,
    ani kosz sieciowy może Cię nie uchronić przed zaszyfrowaniem danych.

    QNAP ma za to migawki woluminu przy pomocy których można odzyskać już
    zaszyfrowane pliki, ale nie wiem czy to działa na każdej wersji
    softu/sprzętu, no i trzeba uruchomić na początku, przy zakładaniu
    woluminu/ów.