  • 1. Data: 2018-07-30 14:13:00
    Temat: Bezpiecznik B16 - prowokacyjne pytanie
    Od: Marek <f...@f...com>

    Wartość 16A w tym przypadku to prąd skuteczny czy maksymalny?

    --
    Marek

  • 2. Data: 2018-07-30 14:52:20
    Temat: Re: Bezpiecznik B16 - prowokacyjne pytanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    >Wartość 16A w tym przypadku to prąd skuteczny czy maksymalny?

    Skuteczny.
    Bezpiecznik sie grzeje jak przewody - skutecznym pradem.

    Tylko wez pod uwage, ze:
    -przy 16A to ten bezpiecznik bedzie palil/wybijal ... godzinami
    zapewne,
    -jesli wezmiesz szybki bezpiecznik i wolnozmienny przebieg, to wartosc
    chwilowa moze go spalic, bo wystarczajaco dlugo plynie ...

    J.

  • 3. Data: 2018-07-31 07:46:35
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-07-30 o 14:13, Marek pisze:
    > Wartość 16A w tym przypadku to prąd skuteczny czy maksymalny?

    google (charakterystyka bezpiecznika)

  • 4. Data: 2018-07-31 13:49:54
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 31 Jul 2018 07:46:35 +0200, Roman
    Rogóż<r...@s...krakow.pl> wrote:
    > google (charakterystyka bezpiecznika)

    No właśnie, widziałem kilka charakterystyk A/t na krytych bylo po
    prostu A ale nie sprecyzowane jakie A ( max czy skuteczne).stąd
    uznałem że jest to zapewne tak oczywiste, że się nie podaje.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2018-07-31 14:55:36
    Od: Roman Rogóż <r...@s...krakow.pl>

    W dniu 2018-07-31 o 13:49, Marek pisze:

    > No właśnie, widziałem kilka charakterystyk A/t na krytych bylo po prostu
    > A ale nie sprecyzowane jakie A ( max  czy skuteczne).stąd uznałem że
    > jest to zapewne tak oczywiste, że się nie podaje.

    tam gdzie chodzi o wydzielanie ciepła to na pewno skuteczna