-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
From: =radek= <j...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Biały lakier.
Date: Sun, 25 Apr 2010 15:39:52 +0200
Organization: ATMAN
Lines: 17
Message-ID: <k5clapbjewgy$.krgsorfer6xs.dlg@40tude.net>
References: <hr15vv$svf$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: staticline12542.toya.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1272203914 18389 85.89.170.3 (25 Apr 2010 13:58:34 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 25 Apr 2010 13:58:34 +0000 (UTC)
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2275219
[ ukryj nagłówki ]Dnia Sun, 25 Apr 2010 12:36:51 +0200, kffiatek napisał(a):
> Czy biały lakier jest gorszy jakościowo, albo mniej trwały od
> "metalizowanego", czy płaci się tylko za kolor? Jak to jest w VW?
Gdzieś mi sie obiło o uszy, że auto z lakierem metalizowanym ma więcej
warstw podkładu, lakieru czy czegoś tam, w związku z tym oprócz aspektów
wizualnych ma jeszcze zalety praktyczne. Ponoć lakier metalizowany jest
trwalszy, twardszy i lepiej zabezpiecza karoserię przed korozją.
Co do białego, to generalnie autko trochę niepraktyczne. Bardzo szybko się
brudzi, żółknieje, mało chodliwe w odsprzedaży, a w razie lakierowania
elementów (zwłaszcza w aucie starszym) lakiernicy muszą się namęczyć z
cieniowaniem.
No i w nowym aucie przez jakiś czas ponoć należy unikać myjni
automatycznych, aby dać szansę lakierowi na należyte utwardzenie się.
Następne wpisy z tego wątku
- 25.04.10 16:00 Pszemol
- 25.04.10 16:04 to
- 25.04.10 16:13 J.F.
- 25.04.10 16:16 Pszemol
- 25.04.10 16:14 Pszemol
- 25.04.10 16:17 Pszemol
- 25.04.10 16:53 =radek=
- 25.04.10 17:01 Arek
- 25.04.10 17:08 to
- 25.04.10 17:09 to
- 25.04.10 17:14 Pszemol
- 25.04.10 17:19 Pszemol
- 26.04.10 06:44 Olleo
- 26.04.10 09:56 Vlad The Ripper
- 26.04.10 10:11 Mirek Ptak
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=
- 2024-05-17 Bieruń => Administrator i wdrożeniowiec Lotus Notes/Domino <=