  • Data: 2018-12-11 22:20:45
    Temat: Re: Biały sygnalizator nad buspasem a osobówka
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, December 11, 2018 at 9:55:40 PM UTC+1, Queequeg wrote:

    > Ciekawszą sytuację mamy na Kasprzaka. Google pokazuje tu bus + taxi +
    > mton, ale jestem prawie pewien, że ostatnio widziałem tam też znak
    > motocykla. Jest buspas i wydawałoby się, że po jednym sygnalizatorze dla
    > każdego pasa -- czy może ten po prawej jest ogólny, także dla buspasu,
    > jeśli porusza się nim nie-autobus?
    >
    > https://www.google.com/maps/@52.2275944,20.9534636,3
    a,15.3y,88.07h,88.62t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCQb04Fp8iT
    M6816ugTfOVQ!2e0!7i16384!8i8192

    Wg mnie jesli ten busowy nie dotyczy innych, to obowiazuje ich ten prawy...
    BTW czy te swiatla nie zapalaja sie "jednoczesnie" i problem jest mocno akademicki?
    Jakos nie widze powodu, zeby bus mial inny cykl swiatel niz reszta na tym
    skrzyzowaniu.