    From: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bio-Diesel
    Date: Sat, 17 Jul 2010 20:07:37 +0200

    Uzytkownik "Plumpi" <p...@o...pl> napisal w wiadomosci
    news:i1s16p$kat$1@news.onet.pl...
    > Szybko, szybko, jedyny wolny dystrybutor i z roztargnienia zatankowalem
    > Bio-Diesla.
    Diesla z biokomponentami tankujesz caly czas, bo z 5% bio dodatków
    stacja paliw i dostawca nie musza sie nawet oglaszac.

    > Zorientowalem sie, ze to nie jest zwyklu ON jak juz mialem pelny bak.
    > Wiem, ze Bio-Diesle nie nadaja sie do starych samochodów ze wzgledu na
    > rozpuszczanie wezy i uszczelek gumowych i zeby nie zasyfic ukladu resztkami
    > tych wezyków i uszczelek to trzeba je wszystkie wymienic na specjalne
    > tworzywo odporne na estry Bio-Diesla.
    Strrrraszne. Widac te BioDiesle to sam kwas, co zzera bogu ducha winne gumy

    > Jak sadzicie, czy przez te 2 tygodnie moze sie cos wydarzyc niedobrego z
    > samochodem ?
    Bedzie slychac odglos chrupania wezyków i uszczelek.

    > Zauwazylem tez, ze auto na tym paliwie jest slabsze.
    > Czy macie takie same odczucia ?
    Tiaaa. Dodajesz gazu, a samochód do tylu jedzie...

    Ludzie powiedzcie mi skad taka panika w uzywaniu bioestrów?
    Stary mondek td jezdzi na tym juz dwa lata i zadnej róznicy przy zmianie
    tankowania. W miejscu zamieszkania leje bio, a na wyjazdach zwykly on.
    Róznica - obecnie do 50gr na litrze - zostaje w kieszeni. Przy 60l nawet 30 zl.