    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 30 Oct 2018 05:27:38 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Blokada IMEI
    From: Michal <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 października 2018 12:11:05 UTC+1 użytkownik Liwiusz napisał:
> [...]
    potrzebie i miał różne inne problemy.
    lat nie chce się kontaktować, to czy możliwe jest zlecenie t-mobile zablokowanie
    tegoż telefonu po IMEI?

    > Jest możliwe, jeśli zgłosisz na policji kradzież telefonu (a właściwie:
    > przywłaszczenie).
    >
    > Dodam, że z opisu nie wynika, aby sąsiad telefon przywłaszczył.

    Miał oddać po "pewnym czasie", ten czas to miał być rok do półtora.
    Dostał telefon, nawet nie rozpakowany i kartę, też nie rozpakowaną.
    Natomiast wszystkie inne dokumenty mam ja.
    Wszystkie telefony i karty były kupowane na jedną firmę, a dokładnie 1-os.
    działalność, na fakturę VAT.

    > A sam twój opis jawnie wygląda, że kłamiesz - nie mogłeś "kilka lat
    > temu" dać sąsiadowi telefonu Galaxy S9, skoro ten telefon jest w
    > sprzedaży od 2018 roku.

    Przepraszam, S5 (słownie: pięć).
    Nie wiem, w jaki sposób pomyliłem się.
    Kupowałem ich kilka OIDP w lecie '2014.