    From: dizel <x...@x...xxx>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Bonus za rejestracje w Play
    Date: Sat, 29 Oct 2016 06:20:17 +0200

    Trybun submitted this idea :

    pln-przewodnik.html

> [...]
    > tak też się stało.. Dokładnie o północy bonus zrobił się byłym bonusem a moje
    > gapiostwo doprowadziło do tego że nadal miałem na tą kartę ustawiony "przesył
    > danych" tak i do rana pożarł mi 2 zł z konta podstawowego. Na co dzień
    > "przesył danych" mam ustawiony na Virgin #Fremium.
    >
    > Nie wiem jak sprawa wygląda w przypadku bonusa na karty "Play Internet", ale
    > nie wyobrażam sobie aby mogło być zupełnie inaczej niż w "Play Fresh". 100GB
    > ważne przez miesiąc, to przez miesiąc i finito.
    >
    > Próbowałeś osobiście wg sposobu spod linka?

    Ale mieszasz i kombinujesz.
    O jakiej Ty ofercie w końcu piszesz? Pisałeś o bonusie 100gb więc
    podesłałem Ci link do sposobu na jego przedłużenie, teraz piszesz o
    bonusie 500zł i 10gb dla ofert głosowych. Zrozum że
    bonus 100gb dostaje się tylko w play internet na kartę
    w ofertach głosowych play dostaje się 10gb na 30 dni ale jak to w play
    wszystkie bonusy można przedłużać w nieskończoność jeśli chodzi o
    oferty głosowe, nawet w play fresh.
    Na przedłużenie internetu w play fresh wykupujesz najstańszy pakiet
    interenetowy ostatniego dnia bonusu za 3zł 25MB i tak co miesiąc sobie
    go wykupujesz.
    W nowszych ofertach wystarczy włączyć pakiet cykliczny najtańszy 600MB
    za 5zł i też się wszystko będzie sumować samo automatycznie.
    Wszystko w tym temacie.