    Subject: Re: Bonus za rejestracje w Play
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 30 Oct 2016 08:38:49 +0100

    W dniu 2016-10-29 o 06:20, dizel pisze:
    > Trybun submitted this idea :

    > Ale mieszasz i kombinujesz.
    > O jakiej Ty ofercie w końcu piszesz? Pisałeś o bonusie 100gb więc
    > podesłałem Ci link do sposobu na jego przedłużenie, teraz piszesz o
    > bonusie 500zł i 10gb dla ofert głosowych. Zrozum że
    > bonus 100gb dostaje się tylko w play internet na kartę
    > w ofertach głosowych play dostaje się 10gb na 30 dni ale jak to w play
    > wszystkie bonusy można przedłużać w nieskończoność jeśli chodzi o
    > oferty głosowe, nawet w play fresh.
    > Na przedłużenie internetu w play fresh wykupujesz najstańszy pakiet
> [...]

    Zdanie opieram tylko na doświadczeniach własnych i rachunku
    prawdopodobieństwa, żadne kombinacje.

    Po prostu opisałem doświadczenia własne jak ten bonus wygląda w
    praktyce, w ofertach głosowych. Regulamin różni się praktycznie tylko
    zróżnicowaniem korzyści płynących z tych bonusów. Ogólne zasady są takie
    same - rok ważności konta i limit do wykorzystania w przeciągu 30 dni.

    I co to za nowość - w Play Fresh od zawsze można było aktywować net za
    określoną cenę ( np. 3zł 25MB) bez żadnych bonusów z okazji rejestracji
    karty.

    Pakiet cykliczny w PInK, ja w swojej opcji mam Cykliczna usługa Formuła
    WWW, Cykliczna usługa Nocny Transfer, odpowiednio za 5 i 10 zł. jedno i
    drugie ważne przez miesiąc... zechciałbyś mi wytłumaczyć mechanizm w
    wyniku którego ten miesięczny bonus za rejestrację można wykorzystywać
    przez rok? Bo zdaje się na jakimś chwilowym błędzie, niedopatrzeniu
    Play ktoś próbuje zrobić pracę doktorską.