eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBrak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc › Re: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
  • Data: 2018-04-20 15:29:43
    Temat: Re: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
    Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-04-20 o 13:17, Wojtek pisze:
    > Dane:
    > Dostawca Internetu; Orange
    > Smartfon: Lumia 535 z Windows 8.1
    >
    > Objawy:
    > Internet na laptopie działa prawidłowo.
    > Internet na smartfonie z WiFi w domu działa prawidłowo -
    > mogę odbierać pocztę, stąd wnoszę, że ustawienia są
    > prawidłowe, mogę także oglądać strony www
    > Internet na smartfonie z SIM nie działa, jakby go nie było,
    > pomimo wyświetlania się H w lewym górnym rogu.
    > Do niedawna było tak, że często Internetu na smartfonie z SIM
    > nie było, ale pojawiał się po restarcie smartfona, czyli wyłączenia
    > smartfona (z wcześniej włączonym Internetem) i ponownym
    > włączeniu smatfona. Wtedy w górnym lewym rogu pokazywało
    > się H+ i Internet działał prawidłowo.
    >
    > Jaka może być przyczyna? Co zrobić?
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojtek
    >
    > P.S. Tylko proszę nie radzić przejścia na Windows 10.


    Nowych kart zasadniczo nie trzeba już konfigurować pod internet. Chyba
    jedyne co można zrobić to sprawdzenie "ustawienia internetu" czy coś w
    nich nie jest wyłączone, jakaś opcja zaptaszkowana, odptaszkowana itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: