eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBrak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc › Re: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!peer02.am4!peer.am4.highwinds-media.com!peer02.fr7!futter-mich.highwinds-
    media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostr
    ada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Brak Internetu w smartfonie - proszę o pomoc
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    References: <5ad9cc50$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Fri, 20 Apr 2018 15:29:43 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5ad9cc50$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 30
    Message-ID: <5ad9eb1c$0$624$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.69.48
    X-Trace: 1524230940 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 624 5.173.69.48:1153
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2126
    X-Received-Body-CRC: 586970372
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1085640
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-04-20 o 13:17, Wojtek pisze:
    > Dane:
    > Dostawca Internetu; Orange
    > Smartfon: Lumia 535 z Windows 8.1
    >
    > Objawy:
    > Internet na laptopie działa prawidłowo.
    > Internet na smartfonie z WiFi w domu działa prawidłowo -
    > mogę odbierać pocztę, stąd wnoszę, że ustawienia są
    > prawidłowe, mogę także oglądać strony www
    > Internet na smartfonie z SIM nie działa, jakby go nie było,
    > pomimo wyświetlania się H w lewym górnym rogu.
    > Do niedawna było tak, że często Internetu na smartfonie z SIM
    > nie było, ale pojawiał się po restarcie smartfona, czyli wyłączenia
    > smartfona (z wcześniej włączonym Internetem) i ponownym
    > włączeniu smatfona. Wtedy w górnym lewym rogu pokazywało
    > się H+ i Internet działał prawidłowo.
    >
    > Jaka może być przyczyna? Co zrobić?
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojtek
    >
    > P.S. Tylko proszę nie radzić przejścia na Windows 10.


    Nowych kart zasadniczo nie trzeba już konfigurować pod internet. Chyba
    jedyne co można zrobić to sprawdzenie "ustawienia internetu" czy coś w
    nich nie jest wyłączone, jakaś opcja zaptaszkowana, odptaszkowana itd.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: