  • 1. Data: 2011-07-23 09:41:25
    Temat: Brak prawa jazdy - ubezpieczenie
    Od: "Janek" <j...@o...pl>

    Czy jest mozliwosc ubezpieczyć samochód nie posiadając prawa jazdy ?
    Właściciel pojazdu nie ma prawa jazdy, jedynie wspoł właciciel ma.

  • 2. Data: 2011-07-23 09:57:52
    Temat: Re: Brak prawa jazdy - ubezpieczenie
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 23 Lip, 09:41, "Janek" <j...@o...pl> wrote:
    > Czy jest mozliwosc ubezpieczyć samochód nie posiadając prawa jazdy ?
    > Właściciel pojazdu nie ma prawa jazdy, jedynie wspoł właciciel ma.

    a co ma wspólnego posiadanie samochodu z prawem jazdy. Właściciel nie
    musi jeździć swoim samochodem, może mieć kierowcę

  • 3. Data: 2011-07-23 10:10:51
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-23 09:41, Janek pisze:
    > Czy jest mozliwosc ubezpieczyć samochód nie posiadając prawa jazdy ?
    > Właściciel pojazdu nie ma prawa jazdy, jedynie wspoł właciciel ma.

    Jak najbardziej jest możliwe, ale dopytaj jak ze zniżkami i zwyżkami.
    Może być różnie w poszczególnych TU.
    Prosty przykład - auto w spółce, gdzie jeden właściciel ma PJ a drugi
    nie, a obaj są wpisani do DR.

    --
    MZ

  • 4. Data: 2011-07-23 10:26:55
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 09:41:25 +0200, Janek napisał(a):

    > Czy jest mozliwosc ubezpieczyć samochód nie posiadając prawa jazdy ?

    Bez problemu.

    > Właściciel pojazdu nie ma prawa jazdy, jedynie wspoł właciciel ma.

    Bez znaczenia.

    AK

  • 5. Data: 2011-07-23 10:46:05
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-23 09:41, Janek pisze:
    > Czy jest mozliwosc ubezpieczy? samoch?d nie posiadaj?c prawa jazdy ?
    > W?a?ciciel pojazdu nie ma prawa jazdy, jedynie wspo? w?aciciel ma.

    Ja tak mam. Z tym, że jestem właścicielem, a współwłaściciel nie ma PJ.
    Ale to bez znaczenia.

    Shrek.

  • 6. Data: 2011-07-23 12:09:13
    Od: JaTy z SKMK <J...@a...pl>

    W dniu 2011-07-23 10:46, Shrek pisze:

    > Ja tak mam. Z tym, że jestem właścicielem, a współwłaściciel nie ma PJ.

    Ty nie jesteś właścicielem tylko również współwłaścicielem

  • 7. Data: 2011-07-23 12:12:29
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    W dniu 2011-07-23 12:09, JaTy z SKMK pisze:

    > Ty nie jesteś właścicielem tylko również współwłaścicielem

    Wiem, dlatego pisałem że bez znaczenia (nie chciało mi się rozwijać).
    Tylko w dowodzie jestem wpisany jako właściciel - kogoś muszą tam wpisać;)

    Shrek.

  • 8. Data: 2011-07-24 07:49:44
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 23 Jul 2011 09:41:25 +0200, Janek napisał(a):

    > Czy jest mozliwosc ubezpieczyae samochód nie posiadaj?c prawa jazdy ?
    > W?a?ciciel pojazdu nie ma prawa jazdy, jedynie wspo? w?aciciel ma.

    Oczywiście że jest, stosowane bardzo często. Nie wiem np. czy jakiś bank
    ma prawo jazdy, a często jest właścicielem pojazdu :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 9. Data: 2011-07-26 11:05:09
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    MZ pisze:

    > Jak najbardziej jest możliwe, ale dopytaj jak ze zniżkami i zwyżkami.
    > Może być różnie w poszczególnych TU. Prosty przykład - auto w spółce,
    > gdzie jeden właściciel ma PJ a drugi nie, a obaj są wpisani do DR.

    Dużo lepszym przykładem jest, auto należy do spółki, która nie jest osobą
    fizyczną.

    --
    Piotr Czyż