eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingBrak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje › Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
  • Data: 2012-08-04 13:11:45
    Temat: Re: Brak testow przed odpaleniem nowej wersji w produkcji kosztuje
    Od: Jacek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 04 Aug 2012 10:04:51 +0200, Przemek O napisał(a):

    > A gdzie niby tak było / jest?
    > Zakładając, że chleb (mąką czy inne składniki) nie jest importowany to
    > nie ma możliwości żeby doszło do takiej sytuacji. A nawet jeśli jest
    > import jakiegoś produktu, to pomijając hiperinflację, taka różnica ceny
    > nie jest w stanie wystąpić naturalnie.
    > Rozumiem, że jednocześnie prawo podaży i popytu też należy znieść? Cena
    > stała - urzędowa? Ja już gdzieś to widziałem.
    >
    > pozdrawiam,
    > Przemek O.

    Zapewne przykład chleba nietrafiony.
    Mój zamysł dotyczy ogólnie swiata finansów, giełd itd.
    Co to za pomysł, że jakaś firma z USA OGŁOSI, że rejting Grecji idzie w dół
    i ja musze od tego dnia płącić 10% więcej za towar, bo o tyle poszło euro
    czy dolar w górę.
    To jest chore, a powstało z przekrętów i zachłanności.