    From: " 666" <...@...6>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Brother MFC-9340CDW
    Date: Sun, 19 Apr 2015 14:53:41 +0200

    Piszesz tak lakonicznie, że nieprzekonująco ;-)
    Interesuje mnie średni koszt druku na zamiennikach, oraz czy wydrukowane na niej
    zdjęcia nadają się do oglądania.
    Zaletą są niewielkie jak na kolor wymiary i waga, wadą niewielka pojemność kartridży
    (1400 kopii)
    Do druku cz.-b. mam inne drukarki z kartridzami na 10 tys. kopii, ta byłaby tylko do
    koloru, głównie z programów "biurowych".
    Jakieś liczby czy napisy wyróżnione na czerwono czy niebiesko, nagłówek czy logo, tło
    na wydruku (to tło jest ważne! nasycenie tła
    jest zwykle niewielkie rzędu 10%-20%.
    Czasem bym chętnie zrzucił na drukarkę kilka rodzinnych fotek, nie na wystawę, ale
    przysłowiowej cioci pokazać.
    Inne sprawy to codzienna eksploatacja: czy ma tendencje do wciągania i zacinania
    papieru, czy dobrze drukuje na kopertach, czy jest
    wygodna przy skanowaniu (nie trzeba do drukarki biegać wcisnąć "OK" przy każdym
    skanie - pewien Lexmark doprowadzał mnie tym do łez
    aż go sprzedałem w piz...)
    Na moje oko komplet zamienników (4 kolory) kosztuje około 320 zł, co daje teoretyczną
    cenę około 23 groszy za stronę.
    Może jest inna lepsza propozycja, gdzie cena za stronę będzie 10 gr i jakość foto
    rzuci na kolana?

    -----