  • 71. Data: 2012-05-26 20:59:45
    Temat: Re: Budżet mandatowy [OT]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 19:11:22 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > nie
    > ale też nie kupi wszystkiego z gotowych zakładów na zachodzie tylkoy
    > rozwinie coś własnego.

    ROTFL. doucz się jak działa współczesna gospodarka.
    KRLD potentatem światowym

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 72. Data: 2012-05-26 21:00:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 19:48:43 +0200 osobnik zwany nazgul
    wystukał:

    > o przepraszam wielu płaczę nad zanikiem polskiej motoryzacji, z
    > naciskiem na motory.

    i co? zrobią je z niczego?

  • 73. Data: 2012-05-26 21:02:03
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 20:13, J.F. pisze:

    > No jak zero ?
    > Przeciez w Gliwicach robia samochody i wywoza do Niemiec, w Poznaniu robia
    > i wywoza do Niemiec, i jeszcze w paru miejscach robia.
    >
    > Meble Niemcom robimy i mase dupereli.

    ...a i tak bilans jest ujemny
    dziwnym trafem, ciekawe nie?

    nie tak dawno w Polsce cieszymy się, że Niemcy biorą dotację od swego
    rządu i przyjeżdżają po samochody do Polski.
    okazuje się że i tak na wszystkim zarabiają Niemcy
    bo tam się te samochody robi i tam płaci VAT
    u nas zostają drobniaki.

  • 74. Data: 2012-05-26 21:06:23
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 21:00, masti pisze:

    > i co? zrobią je z niczego?

    a kiedyś z czego robili?
    odniesienie było do "tęskni"

  • 75. Data: 2012-05-26 21:12:18
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 20:59, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 19:11:22 +0200 osobnik zwany nazgul
    > wystukał:

    > ROTFL. doucz się jak działa współczesna gospodarka.
    > KRLD potentatem światowym

    gdybyś te czytał a nie tylko pisał
    to zauważyłbyś że jestem przeciwny cłom
    oraz dotacjom

    zresztą co tu gadać, sam powiedziałeś, że korwinistyczna KRLD potentatem
    jest.

  • 76. Data: 2012-05-26 21:22:14
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 20:56, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 18:34:31 +0200 osobnik zwany szufla
    > wystukał:

    > to ty tu wyjeżdżasz z argumentami polityków bez podparcia w faktach. To
    > ty je udowadniaj.

    śmieszne, bo to zawsze antywolnościowcy w reakcji na liberalne poglądy
    wyjeżdżają z tekstami o "Korwinizmach", monarchii, XIX wieku itp.
    ten wątek potwierdza regułę.

  • 77. Data: 2012-05-26 21:22:49
    Od: to <t...@i...pl>

    begin szufla

    > Nie zawracaj chlopie gitary. Jak juz sie dowiesz to napisz.

    Ale czego nie rozumiesz? Pytasz o absolutne podstawy. Skrajny liberalizm
    gospodarczy + konserwatyzm obyczajowy + monarchia to wypisz wymaluj XIX
    w. jak nie wcześniej. Ale skoro korwinistom nie przeszkadza, że pozostali
    mentalnie mniej więcej na tym poziomie, to co zrobić...

  • 78. Data: 2012-05-26 21:25:26
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-05-26 20:55, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 26 May 2012 18:37:48 +0200 osobnik zwany nazgul
    > wystukał:

    > IQ nie pomaga w niczym. Pomaga inteligencja.

    no taaaak
    faktycznie! zindoktrynowani naukowcy (zapewne korwiniści)
    oznaczają ludziom IQ choć ten współczynnik w ogóle nie odzwierciedla
    inteligencji
    pyszne.

  • 79. Data: 2012-05-26 21:36:35
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    a w stopce hemingway urodzony w XIX wieku

    na obecny "demokratyczny" rząd masz taki sam wpływ jak na króla
    a liberalizm i konserwatyzm mi pasuje.

  • 80. Data: 2012-05-26 21:43:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    e.net...

    > Nie, nie moze.

    A moim zdaniem może.
    Oczywiście nie takie socjalistyczne państwo jak nasze, które musi swojego
    głupawego obywatela wyręczać w organizowaniu mu życia.