  • Data: 2018-08-28 08:04:42
    Temat: Re: Butelka PET
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-08-28, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A chleb wyrosnie ?
    > Bo o ile pamietam to zwiazki miedzi sa grzybobojcze, a drozdze
    > piekarskie tez grzyby.

    Dobrze pamiętasz. Nie wiem jak to działa, ale miedź jest równie
    krytycznie niezbędna dla roślin, wieć jest pewnie jakiś zakres
    tolerancji. Poza tym nie wiadomo ile tego przechodzi do ziarna.

    https://www.crop.bayer.com.au/find-crop-solutions/by
    -product/fungicides/blue-shield-copper-fungicide

    Wodorotlenek jest praktycznie nierozpuszczalny w wodzie, wiec być może
    to działa jako trucizna kontaktowa.

    --
    Marcin