    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Bylo? Łupienie na 400zl
    Date: Wed, 27 May 2015 19:17:56 +0200

    W dniu 2015-05-27 o 18:40, Tomasz Wójtowicz pisze:
> [...]
    48710&set=a.1472461329104.2071318.1160764260&type=1&
    theater

    > Ja bym w takim przypadku argumentował w sądzie, że oznakowanie jest
    > niejasne. Że na znaku koniec obszaru zabudowanego powinna wisieć 40 żeby
    > przypominać kierowcom, co było na wjeździe.

    Nie możesz argumentować w sądzie, bo sprawa najczęściej toczy się bez
    Twojego udziału (zaocznie) potem możesz się odwoływać ale i tak nie masz
    pewności czy cię kiedyś wezwą. Zależy od sądu. Jak jeszcze trafisz na
    debili, to nic Ci nie pomoże i zapłacisz z nawiązką. Stracisz kupę
    czasu, pism (nie możesz popełnić najmniejszego błędu lub zawalić terminu
    o 1 dzień). Generalnie walka się nie opłaca, chyba że lubisz takie
    gierki, masz czas i kasę.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.