  • Data: 2014-08-30 11:53:42
    Temat: Re: C4, dziwny objaw centralnego zamka
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-29 21:21, anacron pisze:
    > Witam,
    >
    > Pacjent C4, 2005, 1,6 HDI 110 KM, ale to chyba nie ma żadnego znaczenia
    > w tym przypadku. Objawy:
    >
    > 1. Otwieramy samochód z pilota, otwiera się zamek i bagażnik (odskakuje).
    > 2. Po jeździe otwieramy drzwi kierowcy i też otwiera się bagażnik
    > (odskakuje)
    > 3. Wciskamy blokadę elektroniczną zamków dla dzieci (blokada otwierania
    > okien i drzwi z tyłu) i też otwiera się bagażnik (odskakuje).
    >
    > Pytanie szukać uszkodzenia przewodu, czy coś w elektronice (sterowniku)?

    ja bym w pierwszej kolejności odłączył przyciski (jeśli jest ich więcej)
    od otwierania bagażnika z kabiny. Być może któryś cały czas podaje
    sygnał otwarcia bagażnika, przy czym sterownik reaguje na to dopiero po
    otrzymaniu jakiegokolwiek innego sygnału. W drugiej kolejności
    sprawdzałbym przy sterowniku czy sygnał z przycisków otwierania
    bagażnika jest poprawny (zwarcie/ jakiś problem z przewodami)

    p.s. C4 nie znam, z resztą ogólnie na autach się nie znam ;) ale to
    chyba najprostsze przyczyny które przychodzą mi do głowy

    Łukasz