eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyC5 2.0 hdi › Re: C5 2.0 hdi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: C5 2.0 hdi
    Date: Thu, 30 Oct 2014 13:33:01 +0000 (UTC)
    Organization: Linux Home Computers
    Lines: 15
    Message-ID: <m2temd$c2m$2@node2.news.atman.pl>
    References: <s...@l...sebolek.com>
    NNTP-Posting-Host: 095160055022.belchatow.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1414675981 12374 95.160.55.22 (30 Oct 2014 13:33:01 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Oct 2014 13:33:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/pre1.0.0-18 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2548311
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 30.10.2014 Sebastian Klimczak <s...@g...com> napisał/a:

    > Pacjent to c5 2.0 hdi - co jakiś czas, głównie po redukcji biegu, nie
    > załacza się turbina.
    > Pomaga wysprzęglenie przegazowanie - wtedy znów jest OK.
    > Co może być przyczyną?

    Może zaworek pneumatyczny (sterujący właściwym zaworem turbiny)
    popuszcza podciśnienie?

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: