  • Data: 2018-02-17 16:53:41
    Temat: Re: CEPIK 2.0 fuszerka
    Od: Uncle Pete <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Człowiek może się pomylić. Nie dostajesz kwitu z przeglądu? Przecież tam
    > jest wszystko napisane, jak są błędy - od razu do poprawki. Tylko trzeba
    > samemu sprawdzić.
    > T.

    Ale żeby mylił się za każdym razem? I co to do cholery jest, że
    wszystkim trzeba patrzeć na ręce i po wszystkich sprawdzać? Czy po
    mechaniku też mam sprawdzać, czy dobrze dokręcił wszystkie nakrętki?
    (Sprawdzam tylko na kołach.) Od mojego diagnosty nie pamiętam żeby
    kiedykolwiek dostawałem kwit, tylko paragon. Z tym, że ten diagnosta od
    następnego przeglądu przestanie być moim, również z tego powodu.