  • Data: 2018-03-03 16:43:18
    Temat: Re: CSS, jak działa flex-grow?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-03 o 00:14, Borys Pogoreło pisze:

    > Poczekaj, aż zaczniesz naukę grida. Tam się ascii-arty rysuje w CSS.

    Dzięki za pomoc z flexem. Mniej więcej zatrybiłem ideę. Teraz sam muszę
    się pobawić - pomierzyć.

    Do grida podchodzę póki co jak do jeża. Niby w caniuse jest support dla
    większości browserów ale jak w Google zajrzałem, to ludziska biadolą.
    Gaję sobie póki co trochę luzu z tym tematem. Aczkolwiek masochizm jest
    zaplanowany w niedalekiej perspektywie :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek