    From: "Giltoniel" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Canon 350d vs 450d - starszy lepszy ???
    Date: Wed, 7 Jan 2009 21:50:27 +0000 (UTC)

    Wiele czytalem, ze
    > 350D nie mialo najlepszego autofocusu i od 400D nastapila istotna
    > poprawa - ale nie mam doswiadczen wlasnych. Jak to wyglada w praktyce?
    > Poczules poprawe?

    Żeby różnica powalała nie powiem ;) Ale faktem jest, że poprawa jest.
    Oczywiście w bardzo słabych warunkach oświetleniowych AF wariuje, dlatego
    wspomaganie jak w nikonach czasem by się przydało. Subiektywne wrażenie - ale
    podkreślam subiektywne, bo nie mierzyłem ze stoperem - jest takie, że AF jest
    odrobinę szybszy. Faktem też jest to, że na 350D miałem więcej nietrafionych
    z ostrością kadrów. Porównanie jest tak naprawdę bardzo trudne, bo róznice są
    znikome. Ciekawie za to wyszło mi porównanie na Okęciu 450D z leciwym 75-300
    z Nikonem D70s z jakmiś przyzwoitym 70-300. Tu możnaby się rozpisywać. Stare
    canonowskie tele podpięte pod 450D bardzo dobrze radziło sobie z ostrością na
    najdłuższej ogniskowej podczas gdy nikon wysiadał - gubił się co chwilę.