  • 1. Data: 2009-11-18 16:08:03
    Temat: Canon vs HP
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Witam. Potrzebuję nabyć nową drukarkę, gdyż eksploatacja obecnej jest coraz
    bardziej utrudniona.
    Zastanawiam się nad Canon Pixma MP 250 i HP Deskjet F2480.
    Chodzi mi o bezproblemowe drukowanie, gdy oryginalny atrament się skończy
    (reset, albo wyłączenie monitorowania poziomu). Poza tym do właściciela którejś
    z drukarek: jakie znacie wady swojej drukarki?
    Który lepiej nabyć do domowego użytku (roczny przebieg to 3-3,5 tyś stron).

  • 2. Data: 2009-11-18 16:55:57
    Temat: Re: Canon vs HP
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    qwerty wrote:
> [...]
    > właściciela którejś z drukarek: jakie znacie wady swojej drukarki?
    > Który lepiej nabyć do domowego użytku (roczny przebieg to 3-3,5 tyś

    Z MP250 to czeka cię kilkanaście wymian zbiorniczków w ciągu roku.
    Osobiscie polecam Canon'a ale 5 zbiornikowego MP5xx-MP6xx i
    kartridże napełnialne z samoresetującymi chipami.

    miab

  • 3. Data: 2009-11-18 16:59:49
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Z MP250 to czeka cię kilkanaście wymian zbiorniczków w ciągu roku.
    > Osobiscie polecam Canon'a ale 5 zbiornikowego MP5xx-MP6xx i
    > kartridże napełnialne z samoresetującymi chipami.

    Zbyt drogie. W MP2xx cartridge też mają chip?

  • 4. Data: 2009-11-18 17:05:14
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Zbyt drogie. W MP2xx cartridge też mają chip?

    Co zbyt drogie? Jesli masz na mysli kartrydze jednorazowego
    uzytku do MP250 to faktycznie.

    miab

  • 5. Data: 2009-11-18 17:17:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..
    > Co zbyt drogie? Jesli masz na mysli kartrydze jednorazowego
    > uzytku do MP250 to faktycznie.

    Zbyt drogie MP5xx-MP6xx. Drukarka u mnie wytrzymuje 2,5-3 lata.

  • 6. Data: 2009-11-18 17:29:39
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Zbyt drogie MP5xx-MP6xx. Drukarka u mnie wytrzymuje 2,5-3 lata.

    Jeśli wolisz wydać 200 zł na drukarke i 4000zł na eksploatacje
    zamiast 400zł na drukarke i 400zł na eksploatacje to masz rację.

    miab

  • 7. Data: 2009-11-18 17:32:42
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    > Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    ..

    > Zbyt drogie MP5xx-MP6xx. Drukarka u mnie wytrzymuje 2,5-3 lata.

    Nie bardzo. Na każdej stronie mono oszczędzasz 8 gr. Na 10k stron przez trzy
    lata zarabiasz 800 zł.

  • 8. Data: 2009-11-18 17:49:28
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Jeśli wolisz wydać 200 zł na drukarke i 4000zł na eksploatacje
    > zamiast 400zł na drukarke i 400zł na eksploatacje to masz rację.

    Znaczy cartidge do drukarki MP250 nie da się regenerować?

  • 9. Data: 2009-11-18 17:58:41
    Od: "miab" <m...@w...pl>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "miab" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    >
    > Znaczy cartidge do drukarki MP250 nie da się regenerować?

    Nie słyszałem o takich zabawach, po drugie tego nie słyszałem o
    chipach do MP250 i podobnych, po trzecie głowica wymieniana
    z kartrydżem jest wielokrotnie mniejszej trwałosci od zaprojektowanej
    do wymiany tylko tuszy.

    miab

  • 10. Data: 2009-11-18 19:08:10
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

> [...]
    > chipach do MP250 i podobnych, po trzecie głowica wymieniana
    > z kartrydżem jest wielokrotnie mniejszej trwałosci od zaprojektowanej

    ....zakładając ze nie zachnie- bo wtedy drukarka do wywalenia.