  • Data: 2014-09-30 18:06:23
    Temat: Re: Centra - oko magiczne.
    Od: depros <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-30 18:02, J.F. pisze:

    > Jasna sprawa, ale tu jak widzisz pokazuje ze ta jedna jest niesprawna, a
    > za chwile ze sprawna ...
    >
    > J.

    No jak że za chwile niesprawna jest sprawna? Dochodzi do samo
    rozładowania dlatego jest białą a jak podładujesz to przez pewien
    określony czas jest zielona. Możesz jeszcze sprawdzić na postoju z
    wyłączonymi odbiornikami jaki jest pobór prądu, masz multimetr?
    Próbuj z dolewaniem wody ale jak sam widzisz producent nie przewidywał
    takich kombinacji.