  • Data: 2022-05-17 11:22:22
    Temat: Re: Centrale telefoniczne
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Bylo tam miejsce do siedzenia?
    > A nie bylo az za gorąco - troche mocy tam sie chyba traciło.

    Nigdy nie próbowałem wczuwać się w ubeka. Może musieli stać tam całą zmianę.

    > Za wczesnego Jaruzela chyba jeszcze stawiali kontenery, przynajmniej
    > w niektorych miejscach. A potem ... kontenerow zabraklo ?

    Mam wrażenie, że potem zabrakło wszystkiego. Za środkowego Jaruzela już nikt
    chyba żadnych telefonów nie instalował.

    > Zalezy od ceny, z powodu inflacji moglo to byc calkiem oplacalne.

    Co opłacalne? Że publiczny budżet samorządowy robi prywatnej (już wtedy)
    firmie drogie prezenty? Dla firmy owszem. Dla wszystkich pozostałych --
    niespecjalnie.

    > Tylko gdzie tak bylo?

    W małym bogatym mieście, które dzisiaj jest już częścią Warszawy.
    Ale przecież w ten sam sposób działali wszędzie.

    --
    Jarek