    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ceny serwisu
    Date: Mon, 15 Jul 2019 20:24:24 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2019 o 19:11 Maciek <d...@p...onet.pl> pisze:

    > Czy wszędzie jest tak strasznie drogo, czy to tylko mój mechanik zrobił
    > się
    > taki drogi?
    >
    > Pojechałem z Kią Sportage II na okresowy przegląd. Olej, filtry i co się
    > jeszcze znajdzie. Zapłaciłem w sumie 450 zł za części i 570 za robociznę.
    > A zakres nie był jakiś straszny:
    >
    > - wymiana oleju
    > - wymiana filtra oleju, powietrza, kabinowego
    > - ozonowanie klimy
    > - wymiana sworznia wahacza
    > - wymiana tulei met-gum wahacza
    > - diagnostyka komputerowa układu hamulcowego (ABS mi głupiał)
> [...]

    Wg mnie normalne - ale to mocno zależy od regionu. Ja płacę w nie ASO, ale
    bdb serwisie rodzinnym średnio 150-200 za roboczogodzinę. Mają cennik na
    typowe operacje - ale wynikają one ze stawki godzinowej.
    Jeszcze rok - dwa i będziesz wspominał z nostalgią takie ceny, od jakiegoś
    czasu obserwuję znaczny wzrost stawek na wszelkiego rodzaju usługi...

    TG