    From: "DareckY" <D...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Cesja i przeniesienie usługi do innej SN
    Date: Sat, 22 Apr 2017 19:27:14 +0200

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:166e15ef-7a8b-4d3c-8024-da9413626644@googlegrou
    ps.com...
    Dobry wieczór.

    Tak, wiem, że chyba od jakiegoś czasu formalnie nie ma już czegoś takiego
    jak SN. No ale wierzę, że rozumeicie, o co chodzi.

    Do rzeczy. Jest sobie usługa telefoniczna w sieci TP w dawnym województwie
    słupskim, w mieszkaniu moich rodziców. Jest na tę usługę umowa na czas
    nieokreślony z jakimś prehistorycznym, bardzo niskim abonamentem.
    Rodzice coraz mniej potrzebują tej usługi i będą wkrótce z niej rezygnować.

    Ja u siebie w domu, w woj. wielkopolskim mam linię miedzianą z TP bez
    aktywnej usługi. Linia jest jednak podłączona pod wyposażenie na osiedlowym
    RSU, bo mimo braku sygnału, napięcie na niej jest. Nikt mi więc raczej nie
    powinien wciskać kitu pt. brak wolnych par.

    Pomysł jest taki, żeby tą linię u mnie uruchomić, nie wiążąc się jednak
    umową na czas określony ani tym bardziej wysokim abonementem. Czyli zrobić
    cesję umowy w SN=59 na mnie, a potem zażądać przeniesienia do SN=61. Czy
    ktoś z Szanownych Grupowiczów ćwiczył taki manewr? Ewentualnie zna się na
    regulaminach świadczenia usług w TP na tyle, aby móc wyprognozować, jak
    zareagują?

    Dziękuję i pozdrawiam,
    js

    Ale nie uda Ci się zachować numeru z strefą 59 w strefie 61 niestety .