    From: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Cesja i przeniesienie usługi do innej SN
    Date: Sun, 23 Apr 2017 09:43:21 +0200
    Sender: m...@n...agh.edu.pl

    W dniu 2017-04-23 o 01:49, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Jak wprowadzono w Polsce przenoszenie numerów, to jedyną przeszkodą w
    > przeniesieniu do innej SN miały być ceny połączeń - międzymiastowe
    > droższe od lokalnych. Ale widzę, że przewodowy monopolista już i tak
    > stosuje płaską taryfę w skali kraju, więc nie powinno być problemu.

    Rejonizacja numerów dalej działa, więc przeniesienie wiąże się ze zmianą
    numeru.

    Ale tak, można umowę przenieść do dowolnego miejsca w kraju, jeśli tylko
    się wykaże jakieś prawo do lokalu w nowym miejscu.

    Abonament po przeniesieniu powinien być ten sam.

    Nie wiem tylko, czy da się dokonać cesji starego niesprzedawanego
    abonamentu na inną osobę.

    MJ