    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Cesja i przeniesienie usługi do innej SN
    Date: Sun, 23 Apr 2017 13:11:00 +0200

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    news:odi106$5c2$1@node2.news.atman.pl...

    > Ale jak przenosi się numer z TP do operatora VoIP, to chyba można go mieć
    > w dowolnym miejscu kraju?

    Wydaje mi się, że mając Sferię, tak mógłbym zrobić.
    Przekierowanie między stacjonarnym i nomadycznym, bądź odwrotnie, ustawione
    specjalnym kodem, jest darmowe. Najmniejszy abo jest bardzo tani - płacę 6
    PLN z kawałkiem i fabrycznie mam 30 minut, a z lojalką (tanio, za zrywkę coś
    koło 150 zyla) 60 minut, raz tylko wyklepałem.
    Minus jest taki, że wyjeżdżając poza strefę, muszę się przełaczyć na numer
    komórkowy, który mam równolegle, ale każdy, kto zadzwoni na stacjonarny,
    zostanie automatycznie przekierowany, jesli tylko to przekierowanie ustawię.
    Wyłącza się też wtedy poczta głosowa i po powrocie do strefy trzeba ją
    ręcznie włączyć. Mam na to sposób, w postaci ustawienia odpowiednich
    "kontaktów" i przypisania im kodów, zamiast po ściągawkach, lecę po liście i
    mam, co trzeba. Używałem w strefie 29 (nie w Ostrołęce), gdzie musiałem już
    walić z komórkowego (bez tego komunikat o tym, ze jestem poza strefą, jakoś
    tak), ale dodzwaniano się do mnie normalnie. Nomad ma taki też minus, że
    trzeba się poruszać w obrębie 6 najbliższych BTSów, jak się wyjdzie poza, to
    wywala, czasem mi się w domu zdarza, choć telefonem nie ruszam dalej, niż
    między stołem, a uchem...
    Najtańszy abo w Sferii umożliwi zachowanie numeru, jak też jest zdecydowanie
    "gołodupny".

    Więc - przeniesienie tam numeru do Sferii, a potem wio, w swoje rejony,
    powinno działać.

    --
    I śmiech niekiedy może być nauką,
    Kiedy się z przywar, nie z osób natrząsa(...)