    Date: Tue, 19 Aug 2014 01:31:03 +0200
    From: johnny <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ch?odnica w crossie problem. Pomocy

    W dniu 2014-08-19 01:00, s...@v...pl pisze:
    > Witam wszystkich bardzo serdecznie.
    >
    > Mój problem polega na tym że chciałem kupic rieju rr 50 sprowadzony z
    > Niemiec pojechałem go obejrzec i strasznie mnie zdziwił wygląd jego
    > chłodnicy jest bardzo dziwna ponieważ nie ma tam żadnego korka wlewu
    > tylko wystaje tam taki cienki cypelek nie mam pojęcia jak zalac to
    > chłodnice ani do czego służy ten cypelek i ty prośba to państwa proszę o
    > pomoc co to jest na czym to polega i czy to dobra chłodnica. Oto link do
    > zdjęc tej chłodnicy i tego cypelka:

    Nic sie nie martw to są chlodnice najnowszej generancji zwane "balaton
    type" on trzyma medium bardzo dlugo jak sie skonczy to trzeba nad
    cypelkiem wywiertac cieńką dziurke fi max 10 i wlać przez nią medium
    medium koniecznie woda ale ze jest to chlodnica najnowszej generalicji
    to bezwględnie musi byc to woda królewska troche kosztuje ale niestety
    nie ma innego wyjscia by rieju rr 50 osiągi polepsz