  • Data: 2009-04-07 21:43:36
    Temat: Re: Chcękupić ghosta... :(
    Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    a ten - ta - wersja GHOST potrafi poprawnie(!) zrobic backup dysku na ktorym sa
    dwie partycje reiser FS (taki FS pod linuxem, nie mam ext3 czy jak sie zwal ten
    popularny FS, mam reiser FS), jakis linux swap i to wszystko zapisac na dysku
    pod NTFS (znacznie wiekszym) ?

    Bo co do backup windows, problemu nei ma ale musze zbackupowac maszyne linuxowa
    tez.

    dzieki