  • 1. Data: 2009-04-02 19:44:53
    Temat: Chcękupić ghosta... :(
    Od: "Marek" <m...@p...onet.pl>

    Jak w temacie, jest już wersja 14. Potrzebuję do "nromalnego" backupu partycji/
    dysu= start z płyty/dyskietki + kopia na HDD lub DVD.

    Pobrałem wersję demo tej 14, i się przeraziłeem: wielka krowa zżerająca dysk i
    zasoby :(. Ma toto opcę zrobienia płyty startowej i użycia jej do backupu (nie
    tylko restore) dysku ? Bo jak nie ma to nogdy tego nie kupię. A może się
    zbytnio uprzedziłem ? Bo przecież "przywracanie systemu" mam w windows, a ten
    nowy ghost oferuje takei zaawansowane przywracanie systemu, tyle, że bardziej
    inteligentne...
    Marek

  • 2. Data: 2009-04-02 20:34:37
    Temat: Re: Chcękupić ghosta... :(
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Marek wrote:

> [...]
    >nowy ghost oferuje takei zaawansowane przywracanie systemu, tyle, że bardziej

    A może Acronis True Image? Jeśli masz HDD Seagate'a poszukaj Seagate
    DiscWizard (może wystarczy).

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 3. Data: 2009-04-02 22:51:55
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Marek pisze:
    > Jak w temacie, jest już wersja 14. Potrzebuję do "nromalnego" backupu partycji/
    > dysu= start z płyty/dyskietki + kopia na HDD lub DVD.

    http://kamikaze.mp.waw.pl/bezpieczenstwo/kopia-dysku
    /

    Dla dysków firm Maxtor oraz Seagate jest darmowa wersja Acronis True Image
    do pobrania ze strony producenta dysku.

  • 4. Data: 2009-04-03 04:24:03
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 02 Apr 2009 21:44:53 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > nowy ghost oferuje takei zaawansowane przywracanie systemu, tyle, że bardziej

    Proponuję maleńki, tani, wszechstronny i generalnie polecany BootIt
    http://www.terabyteunlimited.com .
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 5. Data: 2009-04-03 05:33:29
    Od: jurski <j...@p...onet.pl>

    > Proponuję maleńki, tani, wszechstronny i generalnie polecany BootIt
    > http://www.terabyteunlimited.com .

    Potwierdzam, jeszcze nigdy mnie nie zawiódł.
    Bardzo funkcjonalny i użyteczny. Po pobraniu TBIView dostęp do
    poszczególnych plików w obrazie dysku czy partycji.
    --
    jurski
    ---------------------------------------

  • 6. Data: 2009-04-03 07:16:36
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Z innej beczki, bo raczej nie będziesz kupował nowej płyty głównej, ale
    nowe płyty Gigabyte mają wbudowany program do robienia backupów. Bardzo
    wygodna sprawa. Podczas botowania wciskam F8 i przywracam obraz
    partycji. Od tego czasu pożegnałem ghosta.

  • 7. Data: 2009-04-03 08:33:50
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości:
    t.pl
    użytkownik *PesTYcyD* napisał(a):

> [...]
    > wygodna sprawa. Podczas botowania wciskam F8 i przywracam obraz
    > partycji. Od tego czasu pożegnałem ghosta.

    A co i kiedy się wciska żeby utworzyć obraz partycji? Nie kłóci się ten F8 z
    wyborem trybu uruchaminia Win?

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2009-04-03 09:01:44
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Big Jack pisze:
    > A co i kiedy się wciska żeby utworzyć obraz partycji? Nie kłóci się ten

    Nie pamiętam teraz czy to jest F8 czy inny z eFów. W każdym razie
    wciskasz klawisz w tym samym momencie kiedy wciska się del, przy teście
    pamięci i napędów. Wchodzisz wtedy do menu, gdzie masz do wyboru opcje
    przywracania kopii albo jej tworzenia.

  • 9. Data: 2009-04-03 09:07:39
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    PesTYcyD pisze:

> [...]
    > wciskasz klawisz w tym samym momencie kiedy wciska się del, przy teście
    > pamięci i napędów. Wchodzisz wtedy do menu, gdzie masz do wyboru opcje

    F9 i trzeba oprogramowanie zainstalować

    MArrcino

  • 10. Data: 2009-04-03 09:27:50
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    Marrcino pisze:
    > F9 i trzeba oprogramowanie zainstalować

    Nie trzeba niczego instalować. wymagany jest wolny niezapartycjonowany
    obszar na dysku. Ja zostawiłem sobie 10GB.