    Date: Thu, 10 Apr 2014 09:10:25 +0200
    From: uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Chłodnica - zamiennik, używka czy naprawa?

    W dniu 2014-04-09 00:01, Pszemol pisze:

    > Nie, nic takiego nie napisałem. Twierdzę, że Ty jesteś wyjątkowy.

    No to wytłumacz mi na czym polega ta moja wyjątkowość?
    Czy na tym, że jestem od Ciebie starszy i być może dzięki temu miałem
    okazję czytać książki Pana Stefana Sękowskiego, które on tworzył w
    latach 60-tych i 70-tych ubiegłego wieku?
    Czy może też dlatego, że w odróżnieniu od Ciebie w ogóle sięgałem po
    literaturę techniczną i przez to mam nieco większe rozeznanie w tym
    zakresie?
    Naprawdę nie wiem dlaczego piszesz w sposób sarkastyczny, odnosząc się
    do mojej osoby.
    Ja się odniosłem do tego co napisałeś, że "dawniej takich cudów nie
    mieliśmy do dyspozycji".
    Stwierdziłem, że takie cuda istniały i były używane od wielu lat, a sam
    znam od ponad 30 lat.
    Problem polega na tym, że ktoś obecnie chcąc na tym zrobić szybką kasę,
    to "cudo" nazwał "Alu 8000", "AlumWeld", "Alumi-Lut" czy "Alumi Pro", a
    marketing robi takim ludziom jak Ty wodę z mózgu, wmawiając, że jest to
    najnowszy "cud techniki", dopiero co wynaleziony i że do tej pory
    takiego "cudu" jeszcze nie było i sprzedaje po cenie 10 krotnie wyższej
    niż jest to warte. Podobnie jak się sprzedaje kolejny cudowny środek do
    udrażniania rur kanalizacyjnych pod nazwą "Kret" w cenie 10 krotnie
    wyższej niż warty jest jedyny składnik znajdujący się w tym cudownym
    preparacie - soda kaustyczna.