  • Data: 2015-08-03 09:02:18
    Temat: Re: Chrysler Town & Country 2013/2014 - jakieś opi
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dlaczego brak?
    > Są - w Stanach, lub u dealera w Europie, jeśli są sprzedawane.
    > Do Polski takich jak chcesz się po prostu nie sprowadza, więc w złym miejscu
    > szukasz.

    http://warsaw.craigslist.pl/

    Jak byłem w USA to z tego serwisu kupiłem auto.
    Po prawej stronie masz lokalizacje więc sobie wybierz dowolną w USA.

    Acha jeszcze jedno:
    telefony teraz tanie za ocean
    a w Chicago też mówią po polsku :

    https://www.google.pl/?gfe_rd=cr&ei=fRG_VcG6FsGv8weT
    2rCQAw&gws_rd=ssl#safe=off&q=chrysler+dealer+chicago
    +m%C3%B3wimy+po+polsku

    więc nie powinno być problemu z dogadaniem się.
    A że oszukują jak w Polsce to już inna sprawa.