    From: Piotr Rezmer <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Cichy i wydajny komputer
    Date: Thu, 24 Apr 2014 16:43:32 +0200

    BartekK pisze:

    > j.w. może i zagrożenie mniejsze teoretycznie, ale ani w jednym, ani
    > drugim przypadku nie jest istotnie prawdopodobne. Wc daje dodatkowo
    > ryzyko uszkodzenia przez zalanie albo zdechnięcie pompki albo
    > zapowietrzenie się układu albo przegrzanie=zagotowanie (para wodna już
    > chłodzić nie będzie, a parowy korek uniemożliwi obieg cieczy, więc masz
    > przypadek czarnobyla)

    Myślę, ze zdecyduję się na chłodzenie powietrzne, mniejsza awaryjność,
    podobne "osiągi" jak te proste zestawy WC. Mam jeszcze dylemat czy da
    się zrobić pasywne chłodzenie CPU (np. ThermalRight HR22). Jak pisałem
    wcześniej, nie zamierzam podkręcać CPU. Planowany procesor to i7 4770
    lub 4770T. Jeśli chłodzenie pasywne odpada to myślę o Noctua D14 lub
    podobnym. Priorytet to cisza (kosztem temperatury).

    --
    pozdrawiam
    Piotr