  • 41. Data: 2010-06-28 16:24:50
    Temat: Re: Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Pomijając rzucanie numerkami znaków ;) to nic się nie zmieni, dopóki
    > strefa zamieszkania nie będzie ustawowo wymuszała by wszystkie
    > skrzyżowania wewnątrz niej były równorzędne. Dla debili, którzy MUSZĄ te
    > 100 metrów przejechać 60km/h by oszczędzić 5 sekund byłaby to jedyna
    > motywacja by zwolnić...

    Przede wszystkim ustawiający ten znak powinien kierować się jakąś logiką
    i nie robić np. strefy zamieszkania z prostej drogi pod lasem gdzie nikt
    nie chodzi i spokojnie mogłoby być tam 60 km/h. Strefa zamieszkania
    powinna dotyczyć uliczek typowo osiedlowych, gdzie rzeczywiście chodzą
    piesi i trzeba jechać bardzo powoli, a nie czegokolwiek.

  • 42. Data: 2010-06-28 16:29:02
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    to pisze:

    > I powinieneś zauważyć, ze stwierdziłeś, nie mając ku temu żadnych
    > podstaw, że nie znamy znaczenia znaku D-40 i możemy się bardzo zdziwić
    > "jak doczytamy w necie". A potem obrażasz się o odpowiedź w podobnym
    > stylu. Szkoda słów.

    Cóż, to miała być pewnego rodzaju prowokacja. Sądząc po ataku na moją
    osobę się udała. A pisząc te słowa kierowałem je dokładnie do tych osób,
    co chyba nie znają znaczenia znaku.
    Jeśli ktoś kto zna znaczenie poczuł się głęboko urażony to go
    przepraszam. Mam nadzieję jednak, że ktoś kto może dzisiaj doczytał co
    znak znaczy zasili tą grupę jeżdzących bezpieczniej po osiedlach.
    Tak będzie lepiej dla niego i dla innych użytkowników.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 43. Data: 2010-06-28 16:39:50
    Od: DoQ <p...@g...com>

    G.K. pisze:

    > A czy cokolwiek z mojego tekstu o tym świadczy? Więc może zachowaj sobie
    > swoje insynuacje dla siebie a nie publikuj ich publicznie bo możesz się
    > zdziwić jak oskarżę cię o zniesławienie. Zamiast chlapać bez sensu na
    > grupie może przymknij się i nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia.

    Zniesławienie internetowego anonima? ROTFL.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 44. Data: 2010-06-28 17:29:09
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-28 15:05, G.K. pisze:

    > Ulżyło? A może słownictwa zabrakło? Ale to normalne u
    > ćwierćinteligentów.... zawsze się jakiś znajdzie na forum co to ma
    > przerost ambicji nad tym co sobą faktycznie reprezentuje...

    Czego jesteś doskonałym przykładem.

    A.

  • 45. Data: 2010-06-28 17:31:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-28 15:06, G.K. pisze:

    > Was chyba dzisiaj wszystkich pogięło...

    Jeżeli któraś osoba z rzędu mówi Ci, że jesteś pijany to choćbyś nie
    wypił nawet kieliszka, nie wsiadaj do samochodu tylko idź wytrzeźwieć:)

    A.

  • 46. Data: 2010-06-28 17:35:00
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

> [...]
    > powinna dotyczyć uliczek typowo osiedlowych, gdzie rzeczywiście chodzą
    > piesi i trzeba jechać bardzo powoli, a nie czegokolwiek.

    I też stawianie z głową. Przykład z mojego osiedla - wjazd do strefy jest
    możliwy dwoma łączącymi się uliczkami ale znak stoi na jednej. Drugą uliczką
    możesz wjechać do "strefy" nie widząc żadnego znaku.

    pozdr
    lublex

  • 47. Data: 2010-06-28 17:35:17
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-28 16:29, G.K. pisze:

    > Cóż, to miała być pewnego rodzaju prowokacja. Sądząc po ataku na moją
    > osobę się udała. A pisząc te słowa kierowałem je dokładnie do tych osób,
    > co chyba nie znają znaczenia znaku.

    Z kontekstu Twojej wiadomości wynika, że właśnie czegoś się dowiedziałeś
    i stwierdziłeś, że nikt o tym nie wie.

    Trochę nie trafiłeś bo Twoja "nowinka" nie jest niczym nietypowym.

    A.

  • 48. Data: 2010-06-28 21:53:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 10:34:39 +0200, G.K. napisał(a):

    > Sądząc po tym, jak na moim osiedlu i pewnie innych kierowcy jeżdzą i
    > jeszcze się zachowują w stosunku do pieszych, to chyba nie bardzo wiecie
    > co ten znak oznacza. A możecie się zdzwić jak doczytacie w necie.

    Ja wiem. I o dziwo, stosuję.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2010-06-28 21:54:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 13:47:22 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > wewnątrz niej były równorzędne. Dla debili, którzy MUSZĄ te 100 metrów
    > przejechać 60km/h by oszczędzić 5 sekund byłaby to jedyna motywacja by

    Dopóki policja będzie stac z suszarką w zabudowanych lasach, a nie wlasnei
    w strefie zamieszkania, to tak będze.

    --

  • 50. Data: 2010-06-28 22:09:37
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Wiecie co jest w tym wszystkim zabawne?
    Z jednej strony osiedla mam taki znak i kierowca go zobaczy, ale z
    drugiej i trzeciej już nie mam :)

    Irek.N.