  • Data: 2018-09-06 14:00:47
    Temat: Re: Cieknie!
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > A nie chodzi o to, ze rozne rzeczy sie moga w czasie takiego
    > wylaczenia zdarzyc, i to wcale nie o pakuly chodzi ?
    >
    > Piecyk z plomieniem pilotujacym to ma zaworek odcinajacy, ale jak ktos
    > ma zupe na kuchence, zamkniesz gaz, otworzysz i nieszczescie gotowe.

    W każdym przypadku *przed* napełnieniem instalacji gazem należy
    sprawdzić, czy wszystkie odbiorniki są wyłączone. Ale dodatkowo
    *po* napełnieniu instalacji skręcanej wymagane jest dokładne
    obwąchanie wszystkiego detektorem gazu.

    > Jak sa dwie takie kuchenki ... moze sie dostac powietrze do
    > instalacji?
    >
    > Ogien przez palnik nie przejdzie, ale gdyby jednak przeszedl ...

    Nie przejdzie. Pamiętam jak u mnie uruchamiano całkiem nową instalację.
    Zanim zeszło powietrze, płomień był jakiś taki niespokojny -- i tyle.

    --
    Jarek