  • Data: 2015-07-02 15:24:46
    Temat: Re: Co kupić a zuzycie energii
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-07-02 o 05:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik miab m...@w...pl ...

    ve-a

    > Panowie i panie - a daloby rade wrocic do zagadnien o ktore pytałem? :)

    Ale qrde o co pytałeś?

    Najpierw pytasz o serwer, bez określenia parametrów.
    Później mówisz o pracy na nim pod Excelem.

    Co tak naprawdę chcesz i czy na pewno serwer?

    Postaraj się napisać, co dokładnie chcesz robić. Nie na czym, tylko co.
    Zważ na to, że arkusz, to nie tylko Excel. Ale być może masz już coś w
    VBA, które w wykonaniu Microsoftu nie jest zgodnie z Visual Basic, więc
    ma prawo nie działać na innych systemach/aplikacjach.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam