    From: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co si? dzieje z THC.NET.PL
    Date: Fri, 24 Dec 2004 11:11:25 +0100

    Nastał nam piękny 23 grudzień 2004 roku,
    kiedy to Noose posłał(a) w świat wiadomość

    > Pozdrawiam i zycze wszystkim wesolych swiat. (to byla jedyna odpowiedz
    > na ktora warto bylo odpisac... zawsze mi sie wydawalo, ze grupy sa na
    > wyzszym poziomie.... ale pomyllilem sie niestety :(...)

    Z poziomem grup jest jak z poziomem hostingu.
    Człowiek też myśli, że jest wysoki, a tu dryń-dryń! - Yahoo dzwoni do
    serwerowni. I pewnego ranka nie ma internetu i teleranka.

    Ale to wszystko przez żenująco niski grup dyskusyjnych.
    Tej bandzie (poza jednym wyjątkiem) nie warto odpisywać.
    Kiedy się dorobimy i wstawimy do szafy własny serwer to nam nawet Yahoo nie
    podskoczy.

    Kochamy ten profesjonalizm osiedlówkowo-taniohostingowy.
    W jednym i drugim przypadku jakiś telefon albo ktoś wyciągnie kabelek i nie
    ma internetu przez kilka dni.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,