    From: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Co siĂŞ dzieje z THC.NET.PL
    Date: Fri, 24 Dec 2004 15:36:36 +0100

    Noose wrote:

    > 100% pieniedzy jest wkladane w sprzet.... Chodzi dokladnie o to, ze
    > placimy ten miesieczny abonament, i odkladamy reszte na nastepny
    > miesiac ( w razie gorszego miesiaca ). Gdy uzbiera sie odpowiednia
    > suma i dochody tez beda odpowiednie, przenosimy serwer na mocniejsza
    > maszyne ( normalne chyba ). Nie mozemy niestety na razie sobie
    > pozwolic na kolokacje wlasnego serwera, poniewaz nie mamy tyle
    > pieniedzy by kupic sprzet taki jakbysmy chcieli dac do serwerowni...
    > Jezeli chcielibysmy sie zwinac z pieniedzmi nie zakladalibysmy sobie
> [...]

    Zapomniales dodac ze jeszcze nabijacie kiese amerykanom. Potem jak
    interes nie wypali to bedziecie latac po drogich firmach hostingowych i
    prosic o prace ale nie za 500 zl tylko za 5000.

    Powiem Wam szczeze ze pieprzycie caly rynek internetowy. Rozumiem niskie
    ceny dla osob prywatnych, dla artystow i innych. Ale firmy robiace kase
    i placace 50 zl za hosting to smieszne. Oczywiscie to wszystko dzieki
    Wam super providerom do ktorych "serwerowni" dzwoni Yahoo.