    Subject: Re: Co to za bzdury z hyperloop w polska bieda?
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <5d272236$0$538$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <5d28c3eb$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <6...@g...com>
    From: WM <c...@p...onet.pl>
    Date: Fri, 12 Jul 2019 20:10:43 +0200

    W dniu 2019-07-12 o 19:35, Konrad Anikiel pisze:
> [...]
    ork-rubbish-all-that-trash-city-waste-in-numbers

    > A on w morzu stoi?

    Nie stoi w morzu teraz, ale po globalnym ociepleniu kto wie?
    Wiele miast budowano na gruzach i śmieciach poprzedników.
    Doliczono się dziewięciu Troi budowanych jedna na drugiej.
    Nie wiem tylko, czy budowano ją na wzgórzu, czy wzgórze jest
    pozostałością gruzów poprzednich budowli.

    WM