  • Data: 2018-01-12 19:07:40
    Temat: Re: Co wybudza mój komputer?
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12-01-2018 o 16:45, marfi pisze:
    >>> https://uk.answers.acer.com/app/answers/detail/a_id/
    37059/~/windows-10%3A-enable-or-disable-fast-startup

    > ???

    Chodziło mi o ten link:

    https://drive.google.com/file/d/1VS16vHC0d8c2va4P0Bu
    POS55maMXfo-t/view?usp=sharing

    Tam poniżej są opcje o jakich mowa. Tą konkretną bawiłem się z zupełnie
    innego względu - faktycznie na screenshota załapała się w formie
    włączonej a nie wyłączonej. Sorki.

    Jaki wpływ na wybudzanie komputera ma mieć zrzucanie / nie zrzucanie
    stanu pamięci na dysk podczas wyłączania? Jeśli dobrze pamiętam, to na
    tym polega działanie tejże opcji.

    BTW
    Wspomniałem iż bawiłem się tą opcją a to dlatego, że zauważyłem iż
    posiada ona odwrotny wpływ na szybkość startu. Idę z tym tematem na
    grupę Windowsową.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek