  • Data: 2015-04-16 21:06:45
    Temat: Re: Co za silnik montują w Nissanach Note ?.
    Od: "Endriu" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież Duster ma wymiary zwykłego kompakta i to nie kombi.
    > Jest tylko trochę wyższy, ale nie na tyle żeby nie wchodził w to samo
    > miejsce i to z antenką od cb, w które wcześniej wchodził kompakt.
    > To tylko jego przetłoczenia i bojowy wygląd sprawiają że odnosisz wrażenie
    > iż to duże auto.

    Trzeba przyznać że kolega Laisar ciekawoskę wrzucił interesującą.

    Trochę też mi zależy na wyższym zawieszeniu, bo już mam dość tarcia miską o
    glebę w moim golfiaczu. Moj kloga w golfie 1,9 tdi już dwa razy michę
    zmieniał bo jeździ z ubezpieczneiami jako przedstawiciel i dużo kilometrów
    robi rocznie. Ja na razie nie wymieniałem, ale za każdym razem jak wjeżdżam
    w jakąs muldę to mam podwyższone ciśnienie i w obawie o to że mi olej z
    silnika zaraz znajdzie się na jezdni, bo za każdym razem z pod spodu słychac
    jakieś tarcie. Masakra. Po prostu Golfiacze mk4 są na nasze drogi za niskie,
    i chętnie pojeździłbym czymś wyższym.

    Nie ma co gadać kolego Cavalino, Duster z tym zagazowanym japońskim
    silnikiem 1,6, byłby zdecydowanie lepszym rozwiązaniem od i20 .....

    Endriu