  • Data: 2014-04-18 12:50:56
    Temat: Re: Co zamiast P5K/E8400
    Od: 2late <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/04/2014 08:15, Jaskiniowiec wrote:

    > Ogólnie zgadzam się, że Asrock nie jest zły, acz nie jest też tani...

    Jezeli szukasz czegos pos ESXi to Asrock to jedna potwierdzona plyta
    glowna, nie serwerowa, ktora bedzie wspolpracowac z 64bitowymi systemami
    (Obsluguje vt-x).
    Ktory konkretnie model (z najnowszych) musialbys na bierzaco pogooglac.
    To co ja znalazlem w chwili kupowania, bylo troche przestarzale wiec
    wybralem nowszy model. Poki co pracuje na Vmware 10 wiec nie moge
    potwierdzic. Mam zamiar ktoregos dnia zrobic taka piramide, esxi na vmware
    i na tym esxi jakies 64bitowe systemy, zobaczymy czy zadziala.