  • Data: 2020-02-15 20:43:39
    Temat: Re: Cofanie liczników!
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-02-15 19:42, RadoslawF wrote:
    > Wiem. I dalej nie rozumiem dlaczego chcesz sprawdzać stan
    > licznika przy pierwszej rejestracji.

    w kraju, to chyba wynika z kontekstu dosyć jasno?

    > Poczytaj może definicję przestępstwa.
    > Głupie czy nieżyciowe prawo nie zwalnia przestępcę od odpowiedzialności.
    > Chociaż niektórym wydaj się że dzięki takiej interpretacji stoją
    > moralnie wyżej od łapiącego ich policjanta.

    czy ja twierdzę że przestępstwo nie jest przestępstwem albo nawołuję do
    łamania prawa bądź to usprawiedliwiam? coś cię projekcje ponoszą

    > Twój błąd, i teraz masz problem czy wyjechać czy nie.

    nie ma to żadnego związku z tematem, problem pojawił się kiedy byłem już
    właścicielem

    > Brednie ze licznik jest i był jedynym argumentem do kupna.

    nie ogarniasz słowa pisanego?

    > Stan licznika jest jednym z pierwszych filtrów do przesiania,
    > tylko idioci uważają że jego sprawdzenie jest remedium na wszystkie
    > problemy z kupnem nowego auta.

    ???

    > A w jaki powinienem to zinterpretować?

    > Na poziomie krajowym zrobiliśmy co mogliśmy, w UE nikt nie jest
    > zainteresowany kręceniem liczników w biednych rejonach unii.

    najwyraźniej my jesteśmy, trzeba jednak dać coś w zamian

    > o tu:
    > "wiem za to że mimo oczywistych pomyłek 'pisarskich' w sąsiednim
    > powiecie facet został bez auta o drugiej w nocy i że tego auta prędko
    > nie zobaczy"

    ja się tłumacze? przedstawiając fakt?

    > I zamiast pojechać do stacji diagnostycznej która być może jest
    > temu winna wieszczysz masowe zabieranie aut w takich przypadkach.

    byłem, jest to raczej jasno opisane

    z mojej strony eot, jesteś albo złośliwym trolem albo osobą nie
    ogarniającą słowa czytanego