-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!2.eu.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder8.news.weretis.net!new
sreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer03.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.
xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!new
sfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!
news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Thu, 6 Oct 2022 07:56:18 +0200
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.3.1
Subject: Re: "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich
ratować"
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <s...@4...com>
<thjg8k$ej2$1$Janusz@news.chmurka.net>
<633e5dfe$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
<thlne5$37lvb$1@dont-email.me>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
In-Reply-To: <thlne5$37lvb$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 43
Message-ID: <633e6e03$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.42.45.239
X-Trace: 1665035779 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 554 94.42.45.239:56993
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 3528
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2707462
[ ukryj nagłówki ]On 06.10.2022 07:00, ddddddddddddd wrote:
> On 06.10.2022 05:47, JDX wrote:
>> On 05.10.2022 10:46, Janusz wrote:
>>> W dniu 2022-10-02 o 12:05, r...@k...pl pisze:
>>>> "Coraz więcej pieszych ginie na przejściach, a nowe prawo miało ich
>>>> ratować"
>>> I bardzo kur#a dobrze, tak to jest jak się wprowadza zachodnie
>>> przepisy na wschodnie drogi kompletnie nieprzystosowane do nowych
>>> przepisów.
>> A na czym polega to nieprzystosowanie wschodnich dróg? Że jak się
>> pieszy zbliża do przejścia, to np. jakieś zapory powinny się podnosić
>> w poprzek jezdni? :-D
>>
>>
>
> Pewnie polega na ilości prześć które trzeba obserwować.
Gdy kierujesz, to cały czas musisz obserwować co się dzieje wokół.
Łolaboga, a ile to jest u nas skrzyżowań równorzędnych, czy nawet
nierównorzędnych, ale słabo oznaczonych jednym znakiem na każdej z
dochodzących dróg. Być może, że więcej niż przejść dla pieszych, a też
trzeba je obserwować. Kurwa, nawet te obstawione znakami i sygnalizacją
świetlną trzeba obserwować :-) (a ewidentnie nie wszyscy to robią). Itd.
> W poniższych linkach wrzuciłem ludzika na pierwszym lepszym miejscu na
> mapie - ciężko w ogóle znaleźć przejście dla pieszych - tam gdzie
> przechodzą wiedzą, że nie mają pierwszeństwa i MUSZĄ ustąpić pojazdom.
A tam gdzie mają przejście, wiedzą, że mają pierwszeństwo.
> Tam się uczą logicznego myślenia, dzięki czemu przeżywają nawet na
> przejściach, na których pierwszeństwo mają, ale kierowca się zagapi.
Po pierwsze, ja to bym to nazwał nie tyle logicznym myśleniem, co
zdrowym rozsądkiem. Znaczy się, że nie zawsze egzekwowanie swojego prawa
jest opłacalne. :-D A po drugie, to raczej oznacza nie nieprzystosowanie
dróg, a nieprzystosowanie kierowców. Pewnie większość z nich np. na
widok ciężarówki wyprzedzającej na trzeciego zrezygnowałaby z
egzekwowania swojego pierwszeństwa i uciekła na pobocze. Albo do
przydrożnego rowu. :-D
Jak dla mnie marudzenie o zbyt dużej liczbie przejść jest takim samym
nonsensem jak lamenty tych, którzy chcą, aby powycinać drzewa przy
drogach bo się ludzie o nie zabijają. I dobrze, że się zabijają, Ch im w
D. Zmniejsza się ilość głupoty wśród populacji, a to korzystne zjawisko. :-D
Następne wpisy z tego wątku
- 06.10.22 08:12 Cavallino
- 06.10.22 08:19 JDX
- 06.10.22 08:25 Cavallino
- 06.10.22 08:37 JDX
- 06.10.22 08:41 Cavallino
- 06.10.22 09:51 Janusz
- 06.10.22 09:51 JDX
- 06.10.22 10:00 Janusz
- 06.10.22 10:03 Janusz
- 06.10.22 10:06 Janusz
- 06.10.22 10:24 Cavallino
- 06.10.22 10:57 ii
- 06.10.22 10:59 ii
- 06.10.22 11:02 ii
- 06.10.22 11:05 ii
Najnowsze wątki z tej grupy
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
- Będziemy się znowu zrzucać na elektryki...
- Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- IZERA CD.
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- Opel? Ale jaki Opel?? A może nie Opel?
- IZERA - A może jedna Tusk nie ZDOŁA tego ZAORAĆ
- Koniecznie potrzebuję kampera...
- naprawa zamka
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Jaką kamerkę samochodową polecacie?
- Lunar Rover był elektrykiem. Ważył 35 kg Zasięg 80 km Na Księżycu w 1971 r.
Najnowsze wątki
- 2024-05-18 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-18 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-05-18 Warszawa => Mid/Senior QA Engineer <=
- 2024-05-18 Ulm => Solution Architect (sichere Kommunikation und IoT-Loesungen <=
- 2024-05-18 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-05-18 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-18 Wrocław => Consultant/Implementer Comarch ERP XL <=
- 2024-05-18 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-18 Warszawa => Account Manager (Recruitment Services) <=
- 2024-05-18 Łódź => Salesperson - CRM Systems <=
- 2024-05-18 Łódź => Handlowiec - Systemy CRM <=
- 2024-05-17 ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- 2024-05-17 Białystok => DevOps Engineer Conexa First (Contractor) <=
- 2024-05-17 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-17 Zabrze => Junior HelpDesk <=