  • Data: 2017-02-17 23:00:34
    Temat: Re: Core @ Quad Q9650 a Xeon X5450/X5460.
    Od: knrdz <x...@t...cy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.02.2017 o 09:41, Marcin G. pisze:

    > 2. Może ktoś instalował takiego Xeona w płycie z LGA775 i podzieli się
    > wrażeniami?

    Mam E5440 podkręconego do 3.4GHz (więcej niż 400FSB nie wytrzymuje moja
    płyta Gigabyte P35-S3 przy obsadzonych 4 slotach pamięci). 10-letni
    komputer ciągle da się używać, choć bliżej mu wydajnością do
    współczesnych i3, niż czterordzeniowców. Boli też ograniczenie tego
    chipsetu do max 4x2GB DDR2. Moja płyta ma tylko część kondensatorów
    polimerowych, parę miesięcy po upgrade z C2D na tego Xeona musiałem
    większość dużych elektrolitów wymienić, bo nagle komputer zaczął się
    wieszać, znikały napędy itp.

    > 3. Czy box-owy zestaw chłodzący z Core 2 Duo będzie wystarczający do takiego
    > Xeona, czy trzeba zakupić inne chłodzenie?

    Zależy pewnie który - przy C2D E4300 był tak ze 2 razy wyższy niż przy
    Wolfsdale'ach i do tego miał miedziany rdzeń. Taki pewnie poradziłby
    sobie i z czterordzeniowcem, choć cicho by raczej nie było. Nie
    próbowałem, u mnie chłodzi jakiś Silentiumpc z 12-centymetrowym
    wiatrakiem, nawet pod obciążeniem ma mniej niż 1000RPM.

    CPU-Z pokazuje tylko VT-x