  • 21. Data: 2005-05-10 18:18:27
    Temat: Re: Cyberglina po polsku...
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Paranoja to jest jakas - z jednej strony podobno mlodziez wczesniej
    > dojrzewa, coraz wczesniej zaczyna zycie plciowe, polowa (czy tam iles)
    > 14-latkow ma to juz za soba... I to jest w porzadku i popierane.
    >
    > Ale za seks z 17-latkiem chcieliby wsadzac do mamra.

    Bo wszystko jest kwestią indywidualną. Znam 15 latków, z którymi można
    porozmawiać na wiele tematów bez przemilczeń jak z kimś w moim wieku
    (już nie nastoletnim), a znam też mojego rówieśnika, który najbardziej
    pasowałby poziomem i rozwojem do gimnazjum (bardzo sympatyczny swoją
    drogą, po prostu dziecinny). Mimo wszystko odnoszę niejasne i bardzo
    subiektywne wrażenie, że im wcześniej ktoś robi krok w dorosłe życie,
    tym bardziej będzie tego potem żałował...

    W ogóle z tą pedofilią jest ostatnio jedna wielka paranoja - strach
    czasami porozmawiać z dzieckiem, bo zaraz ktoś może oskarżyć o różne
    dziwne intencje (co dla kogoś, kto nie ma takich ciągotek, wydaje się
    być zupełnie niezrozumiałe). Między innymi dlatego nie odpowiadam na
    gadugadu osobom poniżej 15 lat - o niczym sensownym raczej i tak nie
    pogadamy, a po co mi potem problemy, jak spanikowana i przewrażliwiona
    mamusia zajrzy do archiwum i zobaczy rozmowę z dorosłym.

    --
    Adam Wysocki * www.gophi.rotfl.pl * GG: 1234 * Fidonet: 2:480/127.21
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces to: 1. Nikomu nie mów wszystkiego

  • 22. Data: 2005-05-10 19:02:15
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On 10 May 2005 11:28:45 +0200 I had a dream that Robert Jaroszuk <z...@i...nospam.pl>
    wrote:
    >To się nazywa "prewencja".
    >Nawet ostatnio w (chyba) TVN pokazywali jakąś akcje policji, gdzie
    >jakiś koleś umówił się z nieletnim i próbował wywieźć go gdzieś
    >samochodem. Całe szczęście była to prowokacja policji i udało się
    >człowieka zatrzymać.
    >A wszystko też na czatach się zaczęło.

    Aha, napiszą taki program, co pójdzie na miasto, spotka się z gościem
    i wsiądzie do jego samochodu?

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 23. Data: 2005-05-10 19:03:32
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 12:46:25 +0200 I had a dream that Jakub Żukowski
    <j...@g...com> wrote:
    >A czy flirtowanie z dziećmi jest normalne? Może poza wydaniem olbrzymiej
    >ilości pieniędzy, chcą kilku przestraszyć? Niech uratują nawet jedno
    >dziecko. Nie warto?

    Nie warto straszyć pedofili, bo to nic nie da. Jeśli karanie więzieniem
    nic nie daje, bo dalej się tak zabawiają, to "straszenie na czacie" ma
    być skuteczniejsze? Śmiech na sali.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 24. Data: 2005-05-10 19:04:35
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 13:33:04 +0200 I had a dream that Krzysztof Krych
    <n...@b...eu.org> wrote:
    >Z tego wynika, że tak.

    To czy coś jest karalne czy nie, stwierdza kodeks karny i inne prawa.
    A nie chore wymysły ludzi chcących maksymalnie wyssać kasę z UE.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 25. Data: 2005-05-10 19:06:09
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 19:28:16 +0200 I had a dream that Jakub Żukowski
    <j...@g...com> wrote:
    >Pedofil to osoba która obcuje płciowo (nakłania itp.) osoby które
    >nieukończyły 15-go roku życia. 18-nasto latka da się odmłodzić o te 3
    >lata :)

    No to obcuje czy nakłania? Bo według tego, to autorów kryminałów powinno
    się skazać za morderstwa.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 26. Data: 2005-05-10 19:09:53
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 18:18:27 +0000 (UTC) I had a dream that Adam Wysocki
    <g...@n...invalid> wrote:
> [...]
    >pogadamy, a po co mi potem problemy, jak spanikowana i przewrażliwiona
    >mamusia zajrzy do archiwum i zobaczy rozmowę z dorosłym.

    Polecam poczytanie dodatku do Polityki "Niezbędnik inteligenta" z ostatniej
    Wielkanocy - świetny artykuł o rewolucji seksualnej opisuje, co legalnie
    i bez żadnego karania było robione z dziećmi około 30-35 lat temu.
    Za wszystko to w wielu krajach jest już dożywocie.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 27. Data: 2005-05-10 19:11:38
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 19:39:35 +0200 I had a dream that futszaK <f...@p...pl>
    wrote:
    >ktos wyda, a ktos zarobi na tym programie olbrzymia ilosc pieniedzy
    >to wszystko

    Nie "ktoś" wyda. Nie ma magicznego "ktosia". Jesteśmy my i z naszych
    podatków powstają podobne potworki.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 28. Data: 2005-05-10 19:32:55
    Od: "nijou" <n...@g...wstaw-kropke-miedzy-go2-a-pl-i-skasuj-koniec>

    "Grzegorz Janoszka":

    > Aha, napiszą taki program, co pójdzie na miasto, spotka się z gościem
    > i wsiądzie do jego samochodu?

    Hmm... może tu chodzi o program, działający na zasadzie wabiącego
    "słoika z miodem" - który np. będzie podsyłał na czacie ludziom adresy
    podstawionych stron/forów z pornografią dziecięcą, sprawdzał i zapisywał
    aktywność usera na tej stronie. Dopiero po jakimś czasie z tego będzie
    można wyciągnąć wnioski i ewentualnie zakuć typa w kajdanki. Ale i tak
    wydaje mi się że lepiej tę kasę wydać na źywych policjantów, którzy będą
    "czatować" :) na bandytów. Z tego co pamiętam to w USA jednego z szefów
    wytwórni Disney zgarnęła w ten sposób policjantka z FBI, podając się za
    13latkę.

    PS: Jutro o 22:45 na TVP2 jest film Sylwestra Latkowskiego o pedofilii,
    podobno mocny i wstrząsający dokument.

  • 29. Data: 2005-05-10 19:34:45
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > No to obcuje czy nakłania? Bo według tego, to autorów kryminałów powinno
    > się skazać za morderstwa.
    Obcuje bądź nakłania do innych czynności seksualnych.

    --
    Jakub

  • 30. Data: 2005-05-10 19:37:53
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    Grzegorz Janoszka napisał(a):
    > Nie warto straszyć pedofili, bo to nic nie da. Jeśli karanie więzieniem
    > nic nie daje, bo dalej się tak zabawiają, to "straszenie na czacie" ma
    > być skuteczniejsze? Śmiech na sali.
    Jeśli widzisz rozbój to próbujesz jakoś pomóc dzwoniąc nawet na policję,
    czy odwracasz sie i dziesz "bo i tak wsadzą ich na 48 i zrobią sprawę w
    kolegium, a kolesie wyjdą i się będą śmiać z tego"?

    --
    Jakub