  • 41. Data: 2005-05-11 17:11:30
    Temat: Re: Cyberglina po polsku...
    Od: Jakub Żukowski <j...@g...com>

    Witam,

    futszaK napisał(a):
    > jestes naiwny
    Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Przedstaw jakieś fakty, coś
    konstruktywnego.
    P.S. Skończysz szkołę, założysz rodzinę, będziesz miał dzieci to może
    będziesz myślał inaczej.

    --
    Jakub

  • 42. Data: 2005-05-12 06:59:57
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 11 May 2005 19:11:30 +0200, użyszkodnik Jakub Żukowski
    <j...@g...com> napisał:

    > Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Przedstaw jakieś fakty, coś
    > konstruktywnego.
    > P.S. Skończysz szkołę, założysz rodzinę, będziesz miał dzieci to może
    > będziesz myślał inaczej.

    w tym kraju marnuje się wystarczającą ilość publicznych pieniędzy, nie
    widze potrzeby wydawania kolejnych na zaspokajanie potrzeb wywołanych
    histerią ludzi którzy nie potrafią wychowywać swoich dzieci

    PS. Szkołe skończyłem, pracuje, nie mam ochoty zakładać rodziny, wole
    wydawać pieniądze na własne przyjemności.

    --
    futszaK
    ja pół dnia topilem smutki w cynie i kalafonii

  • 43. Data: 2005-05-12 14:53:59
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 21:32:55 +0200 I had a dream that nijou
    <n...@g...wstaw-kropke-miedzy-go2-a-pl-i-skasuj-k
    oniec> wrote:
    >Hmm... może tu chodzi o program, działający na zasadzie wabiącego
    >"słoika z miodem" - który np. będzie podsyłał na czacie ludziom adresy
    >podstawionych stron/forów z pornografią dziecięcą, sprawdzał i zapisywał
    >aktywność usera na tej stronie. Dopiero po jakimś czasie z tego będzie
    >można wyciągnąć wnioski i ewentualnie zakuć typa w kajdanki.

    Za co kajdanki? Za oglądanie pornostron??? Od kiedy to jest karalne??

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 44. Data: 2005-05-12 14:56:18
    Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka)

    On Tue, 10 May 2005 21:34:45 +0200 I had a dream that Jakub Żukowski
    <j...@g...com> wrote:
    >Obcuje bądź nakłania do innych czynności seksualnych.

    OMHO żaden sąd nie skaże gościa za kratki, gdzie jedynym dowodem będzie
    log z czata.

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 45. Data: 2005-05-12 18:08:49
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@a...pl>

    futszaK wrote:
    > histerią ludzi którzy nie potrafią wychowywać swoich dzieci
    [..]
    > PS. Szkołe skończyłem, pracuje, nie mam ochoty zakładać rodziny, wole
    > wydawać pieniądze na własne przyjemności.

    I wszystko jasne.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -trzy pierwsze litery imienia piersza nazwiska małpa i masz adres pocztowy-

  • 46. Data: 2005-05-12 22:47:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@S...pro.onet.pl> napisał
    w wiadomości
    .edu.pl...

    > OMHO żaden sąd nie skaże gościa za kratki, gdzie jedynym dowodem będzie
    > log z czata.

    Ale posrane buce zniszczą mu skutecznie życie, pozbawią pracy i zmusza do
    wyprowadzenia się na drugi koniec polski.

    Niestety obecnie panuje pedohisteria, strach się bać normalnie.

  • 47. Data: 2005-05-16 15:05:23
    Od: Wojciech Wielogorski <a...@e...pl>

    nijou wrote:
    25.html?v=0&f=28

    > w skrócie - program który ma prowokować pedofili na czatach i "łapać
    > ich". :D ciekawe czy przejdze test Turinga :D Bezlitosne za to są
    > komentarze pod artykułem...
    Uczelniani naukowcy-informatycy specjalizuja sie, ale w wyjazdach na
    zagraniczne konferencje i pisaniu projektow tak, zeby nigdy nie zostaly
    ukonczone :/
    Patrza w gwiazdy, siegaja nieba a trudno sie z nimi porozumiec mailem,
    bo akurat serwer padl na jakies dwa miesiace.

    pzdr