    From: d...@w...sobie.to
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: "Czarne owce" hostingu... off topic
    Date: Mon, 31 May 2004 09:07:40 +0000 (UTC)
    Sender: Dariusz Margas <d...@s...atcom.net.pl>

    Slawek Kotynski <k...@b...z.adso.z.com.pl> wrote:

    > Limity w formie ilości transferu to IMHO *letka*paranoja*
    > (zawsze sobie myślę w takich razach, czy mam do czynienia
    > z gamoniami, czy z naciągaczami)

    No, a jak telefonujesz i placisz za polaczenia, to gamonie,
    czy naciagacze?

    Ty bys wolal placic np. za 4 linie majac tym samym mozliwosc
    zatelefonowania w 4 miejsca na raz. No jasne, powiedzmy w 4
    miejsca lokalne - to razem 1920 impulsow dziennie, czyli
    "tylko" 16.704zl miesiecznie. Drobiazg :)

    Ja wole zaplacic 30zl miesiecznie i doplacic kiedy gadam.

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    11. Every Thursday, pack up everything you own and tell your roommate